Wednesday, April 25, 2007

Jurnal




Luni, 23 aprilie 2007
Sambata, dupa ore, am fost impreuna cu doi colegi la Expozitia de carte LIBREX. Acolo ne-am intalnit cu domnul prefesor de istorie si geografie. Am trecut pe la fiecare stand si am vazut foarte multe carti interesante, pe care mi-as fi dorit sa le cumpar. Cand esti inconjurat de atatea carti nu stii ce sa alegi , deoarece fiecare are cate ceva interesant. Cartea este o lume fascinata in care intri , atunci cand citesti , o lume pe care ti-o creezi singur. Cand am intrat in acea lumea a cartilor, am avut un sentiment pe care nu il pot descrie , oricum am fost impresionat placuta.Mi-as di dorit sa am toate acele carti acasa, pentru a le putea cerceta mai bine, pentru a afla tot ce se intampla in ele.
Am ramas uimita cand am vazut adolescnti printre acele rafturi , deoarece in ziua de astazi se spune ca acestia nu sunt interesati de lectura, ci au alte preocupari cum ar fi calculatorul si televizorul. De aceea le pot contrazice pe aceste persoane care sustin aceste afirmatii, fara sa cerceteze , generalizeaza fara sa se gandeasca la persoanele interesate de acest domeniu.
Prima carte care mi-a atras atentia a fost "Memoriile unei gheise"de Arthur Golden . In primul rand coperta era forte sugestiva , cat si titlul.
Am fost foarte fericita cand printre cartile pentru copii am revazut si cartile mele preferate, cele care mi le citea mama inainte de culcare.Povestile cu zane, monstri si feti frumosi.
Printre rafturile pline cu carti mea atras atentia cartea lui Radu Paraschivescu "Ghidul nesimtitului". Titlul este foarte sugestiv si cred ca a atras atentia oricui care a trecut pe la acel stand.
Editurile prezente la aceata prezentare de carte sunt: Humanitas, Paralela 45, Teora , Didactică şi Pedagogică si Corint.

No comments: